Pedraforca

Pedraforca és el nom que dóna títol a la 1a entrada d'aquest blog, i és alhora el nom triat per aquest blog. Molts us preguntareu el perquè de posar-l'hi aquest nom, i la veritat és que com a persona amant de la natura, de les muntanyes i del meu país, he de dir que el Pedraforca és una muntanya emblemàtica, majestuosa, amb una forma única i irrepetible, característica que també comparteixen per exemple Montserrat o el Matterhorn (Mont Cervino). Això fa que es converteixi per a mi en la muntanya més meravellosa del món.
 Com que una imatge val més que mil paraules, aquí us deixo una foto del meu estimat pedraforca, per tal que el pugueu admirar.





Pedraforca es el nombre que da título a la 1a entrada de este blog, y es a la vez el nombre elegido para este blog. Muchos os preguntaréis el porqué de ponerle este nombre, y la verdad es que como persona amante de la naturaleza, de las montañas y de mi país, tengo que decir que el Pedraforca es una montaña emblemática, majestuosa, con una forma única e irrepetible, característica que también comparten por ejemplo Montserrat o el Matterhorn (Monte Cervino). Esto hace que se convierta para mí en la montaña más maravillosa del mundo.
Cómo que una imagen vale más que mil palabras, aquí os dejo una foto de mi estimado Pedraforca, para que lo podáis admirar.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

10 LLOCS MÀGICS DE CATALUNYA RECOMANATS PER 10 BLOGGERS

4 RUTES SENDERISTES FÀCILS PEL BERGUEDÀ

10 CIUTATS EUROPEES QUE EM TENEN EL COR ROBAT